رد شدن به محتوای اصلی

73 Top The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani Quotes That Are Life Changing


You can learn hope and enthusiasm for life from nature.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Hope and enthusiasm for life do not stand behind the gates of the city of humiliated and sad people.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Killing human hope is no less a crime.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Always hope for a better and more honorable life. Never deny your power. Love yourself and strive for well-being.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The wounded, the doors of his dreams, always get smaller and smaller, except with hope, which changes our lives.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Depressed and despairing, he has forgotten the value of his strength and power. He must be helped to regain himself and recover his ideal.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Friendship and love create hope, and hope is the need of life.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

عکسنوشته انگلیسی سخنان استاد فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی A-30

If the beginning of your life was full of joy and day, look for lights and shelter for the evenings. And if the beginning was full of suffering and darkness, light a lamp of hope in yourself, because the dawn of happiness is near.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

A strong person gives hope and happiness to others even during the battle.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

In the dark heart of failure, the light of hope flickers, a light that, if we believe it, will soon become the shining sun of our lives.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

We should give sweets when the friends return from the trip.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

By traveling, we fade the memory of horrific events.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Life is an offering, to live happily.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Where is the happiness? Where everyone is valuable.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

If there is no dancing and happiness, the world is not worth living.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

We must always keep the lights of the feast burning.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Give each other happiness. Happiness is the result of love and friendship.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Happy people stay young.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Happy people are not lurking in celebration, they create happiness themselves.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

He who always has a smile on his face gives happiness and desire to live.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Let's celebrate, which is universe is a great celebration for adorning oneself and the future.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بن و ریشه هستی

ارد بزرگ می گوید : بن و ریشه هستی مانند گردونه ای دوار است که همه چیز را گرد رسم کرده است برسان : گردش روزها ، چرخش اختران و ستارگان ، چرخش آب بر روی زمین ، زایش و مرگ ، نیکی و بدی ، گردش خون در بدن ، حرکت اتم و … یکی از تفاوتهای بنیادین اندیشه ی ایرانی و سامی، نگرش گردونه ای آریاییان به هستی و پدیده هایش است. جهان اندیشه ی ایرانی، "پس از مرگ" نیز دارد چرا که آنها هرگز به "آخر خط" نمیرسند، هر پایانی برای ایشان سرآغازی دیگر است، زیرا مرگ را پسرفتی اهریمنانه میدانند. به وارون، در اندیشه ی سامیان، هستی و به ویژه زمان ساختاری راسته ای [خطی] دارد. سامیان بر این باورند که جهان روزی آغازیده است و روزی میمیرد، آنها زمان را دارای آغاز و پایان میدانند. در حالی که هندیان آریایی به تناسخ [گردش همیشگی روانها در تن] باور دارند. ایرانیان زروانگرا نیز، زمان را به چهار دوره سه هزار ساله بخش میکردند دوره نخست که آفرینش، مینوی است. دوره دوم یا بندهشن که اورمزد هستی را می آفریند، بی آنکه اهریمن را بدان راهی باشد. دوره سوم یا گمیچشن که اهریمن هستی را با بدی می آلاید و در پایان، سه ه...

Book 11 - Bakhshe 1

آخرین نوشته استاد فرزانه شیدا در کتاب یازده جلدی بعد سوم آرمان نامه برای آنکه بزرگ شیروان را بشناسیم لاجرم باید ببینیم آنچه او باعث اش شده چه بوده و به کدام سو ما را می برد . کتاب نفیس و پر ارزش یازده جلدی "بعد سوم آرمان نامه ارد بزرگ" به قلم توانای استاد بانو فرازنه شیدا گنجینه ایی ست که برای تاریخ و آینده باقی خواهد ماند . استاد همدانی از سختی ها و مرارت های بانو شیدا برایم بسیار گفت و دانستم که استاد شیدا به قول جناب آقای همدانی جواهر شعر و ادب ایران زمین است . ایشان با دردهای عضلانی شدید در دست های خویش باز هم هزاران ساعت و صدهها روز از زندگی خویش را صرف نگارش این کتاب عظیم نموده است . برای این استاد فرزانه و فرهیخته کشورمان آرزوی بهروزی ، شادی و سعادت می کنیم . از شما دعوت می کنم به نظرات استاد بانو فرزانه شیدا در مورد ارد بزرگ و همچنین درد دلها و سختی هایی که در هنگام نگارش این کتاب متحمل شده اند توجه فرمایید : درطی بررسی وتفسیر فرگردهای آرمان نامه فیلسوف بزرگ وارزشمند ایرانی *ارد بزرگ همواره در این فکر بوده ام که اندیشه های ناب ومعنوی این بزرگ...

صوفی مسلکان برای آنکه افکار اهریمنی خویش را گسترش دهند

ارد بزرگ میگوید: صوفی مسلکان برای آنکه افکار اهریمنی خویش را گسترش دهند می گویند نیاز را باید از بین برد چون نیاز سبب دگرگونی می گردد و دگرگونی از دیدگاه آنان رنج آور است! حال آنکه هدف آدمی از زیستن، و درک زوایای پنهان دانش است. به جای گوشه نشینی و خرده گیری باید با ابزار دانش سبب رشد میهن شد و امنیت را برای خود و آیندگان بدست آورد کردارهای همراه با آز و نیاز [نه آز]، که رد پای آن را در تاریخ ایران به آسانی میتوانیم بیابیم، در باور ایرانیان از گونه کردارهای اهریمنانه به شمار میروند. انسان آزورز، با بهره گیری از ویژگیهای فرهمندانه ی ظاهری، با گردآوری نیرو، ناخویشتنداری و خشم اهریمنی خود را بر سر نیروهای کمینه طبیعت فرو میریزد. نیازورز نیز، همچون آزورز خشمی در درون خود دارد، اما از داشتن ویژگیهای برون گرایانه محروم است، ازین رو بیکنشانه، خشم را به درون خویش فرومیفکند تا بنیانهای درون را نابود سازد. او از زیستن در گیتی رنج میبرد، زیرا چنانچه بخواهد پای در جایگاه هستومندان و زندگی باوران بگذارد، وادار میشود بی کنشی گذشته را به کناری نهد. و این برابرست با زایایی در هر درنگ و درگیر شدن ب...